FANDOM

Danny 2 Funny
D2F
Statistics
Pseudonimy D2F
Danny 2 Funny
Wzrost 186 cm
Waga 96 kg
Data Urodzenia 24 Czerwca 1991
Miejsce Urodzenia New York City, New York
Zapowiadany z New York City, New York

Daniel Caruso (Znany jako D2F) (ur. 24 Czerwca 1991 r.) jest CAW wrestlerem. Podczas swojej kariery pracował w NGW, gdzie zdobył Mistrzostwo Stanów Zjednoczonych. Aktualnie jest zatrudniony w PWC, gdzie występuje w dywizji wagi ciężkiej.

NGW (2010-2012)Edytuj

Udany debiutEdytuj

Danny 2 Funny zadebiutował w NGW w 2 odcinku na RAW przeciwko MVP. Było to równocześnie starcie, które wyłaniało pierwszego Mistrza Stanów Zjednoczonych w Next Generation Wrestling. Po zaciętym starciu Danny okazał się być lepszym zawodnikiem i w swym debiucie w CAW Wrestlingu zdobył swój pierwszy pas.

Breaking PointEdytuj

Po swoim debiucie spadła na niego wielka odpowiedzialność, która wynikała z bycia mistrzem. Na każdej gali, na której musiał występować miał obowiązek dawać z siebie 100% aby pozostać na topie. W trakcie pobytu w NGW D2F 2 razy stawiał na szali swój pas. Pierwsza obrona odbyła się na Breaking Point. Jego rywalem był ponownie Montel Vontavious Porter. Walka miała się odbywać na klasycznych zasadach, ale w ostatniej chwili GM RAW - Shane McMahon, dodał stypulację No Holds Barred co pozwoliło wrestlerom używać wszystkich chwytów. Tak więc w ruch poszły różne przedmioty. Złamał się stół oraz krzesła. Zwycięsko z tej konfrontacji wyszedł D2F jednocześnie zapisując ten pojedynek jako prawdopodobnie jeden z najlepszych w historii NGW.

Extreme RulesEdytuj

Po kolejnych zwycięstwach Dannemu przyszło się zmierzyć z Bobbym Lashleyem. Przed walką nie stawiano Nowojorczyka w roli faworyta. Wręcz przeciwnie, gdyż Bobby Lashley, który wygrał Battle Royal o miano pretendenta na Breaking Point był na fali i wraz ze swoją siłą pewnie kroczył po pas. Na drugim CPV w sezonie byliśmy świadkami wyrównanego pojedynku, gdzie jak się okazało siła Lashleya nie była groźna Caruso i po świetnej końcówce zdołał on obronić swój pas.

Szansa na mistrzostwo NGWEdytuj

Caruso pod koniec istnienia NGW miał szansę nawet zostać mistrzem całej federacji. Shane McMahon ogłosił turniej, który miał wyłonić rywala ówczesnego mistrza Kane'a. Zasady były proste: wystarczyło wygrywać kolejne pojedynki by nie odpaść. Tak więc na koniec turnieju zostały 3 osoby, które nie poniosły porażki. Był to The Miz, Shawn Michaels i właśnie D2F. Jednakże niedługo po tym PiTeRo zdecydował zawiesić działalność swojej ligi.

ThemesEdytuj

- "Tattoo" by Big Mother Thruster
- "Memory" by Mercy Drive

OsiągnięciaEdytuj

Next Generation WrestlingEdytuj

  • United States Champion (1x)
  • Pierwszy NGW Original

MovesetEdytuj

FinisheryEdytuj

  • Falcon Arrow
  • Dannycution (Impaler DDT)

Signature MovesEdytuj

  • Superkick from hell
  • Moonsault
  • Fist drop
  • Overcastle
  • Fireman's carry drop

Więcej z Fandomu

Losowa wiki