FANDOM

YouTuberEdytuj

PiTeRo na scenie YouTube jest aktywny od 30 Stycznia 2008r. kiedy założył swoje pierwsze konto o nazwie "piotrzek123". Niestety, kiedy Google przejęło kontrolę nad popularnym serwisem internetowym stracił na tym, gdyż posiadał na swoim koncie wiele cennych filmów, które niestety szybko padły ofiarą praw autorskich. Na początku swojej kariery PiTeRo koncentrował się na materiałach ze Skoków Narciarskich. Wrzucał unikalne filmy, tworzył kompilacje. Jego liczba widzów oscylowała koło liczby 150. Następną szansą na przebicie się było konto "piotrzek123after" gdzie starał się on kontynuować swoją pasję i wrzucał filmy o skokach narciarskich. Jednakże tutaj również Google doprowadziło do zawieszenia mojego konta. Tutaj Piotrzek zebrał grupkę około 200 widzów. Mówi się, że trzech razy sztuka i do dziś te powiedzenie się sprawdza. Konto koncentruje się na tematyce wrestlingowej. Można tam znaleźć wszystko co dusza zapragnie. Od mashupów, po filmiki z gier, themy aż do tematyki kompletnie nie mającej nic wspólnego z pro wrestlingiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki